Produkty naturalne, bez ulepszaczy, wytwarzane ręcznie | Szybka i bezpieczna dostawa | WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI

 
FAQ

FAQ MIĘSNY PREMIUM - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

MIĘSNY PREMIUM - KIM JESTEŚMY?
Nie jesteśmy korporacją ani dużym zakładem, raczej firmą rodzinną, której szeregi powiększają nasi wyjątkowi pracownicy. Nasz team to osoby z odpowiednim doświadczeniem a przede wszystkim wiedzą. Bez cienia wątpliwości można stwierdzić, że są ekspertami w swojej dziedzinie i mamy nadzieję, że i Państwo zdążyli się o tym przekonać. Więcej o naszej historii tutaj: https://miesnypremium.pl/strona/o-nas.

PRODUKTY PRAWIE „NA ZAMÓWIENIE”
Chłodnie i magazyn mamy, ale te służą do innych celów niż długie przechowywanie gotowych produktów. Produkty opuszczają je zazwyczaj kolejnego dnia od dnia produkcji. Na bieżąco tworzymy listy produktów do wytworzenia na dzień kolejny w oparciu o ilości z zamówień. #lesswaste

GDZIE ZNAJDĘ SKŁAD PRODUKTU?
Pełen skład widoczny jest w opisie każdego produktu.

W JAKI SPOSÓB DOWIEM SIĘ O PRZYJĘCIU ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI I JEGO DALSZYM STATUSIE?
Po złożeniu zamówienia system wygeneruje automatyczną wiadomość informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji. O dalszym statusie zamówienia i przebiegu realizacji informujemy w osobnych wiadomościach e-mail. Zazwyczaj wiadomość pojawia się w Państwa skrzynce odbiorczej dzień przed lub w dniu planowanej dostawy/gotowości zamówienia do odbioru, gdy mamy 100% pewność, że produkty zostały wyprodukowane. W niewielu przypadkach e-mail trafia do spamu, dlatego dodatkowo zawsze rekomendujemy sprawdzić ten folder.

GDZIE I JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA? CZY TEREN WYSYŁKI OBEJMUJE CAŁĄ POLSKĘ? CZY MOGĘ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?
Zamówienia realizujemy głównie na terenie Warszawy i okolic transportem własnym, natomiast uwzględniamy także możliwość wysyłki do dowolnego miejsca na terenie Polski. Wówczas zamówienie jest starannie zabezpieczone: każdy produkt zapakowany jest próżniowo, a całość wysyłamy w styroboxie wraz z wkładami chłodzącymi. Oba przypadki wymagają jednak minimalnej kwoty zamówienia 79 zł, w przeciwnym wypadku wymienione opcje dostawy nie pojawią się na etapie finalizacji zamówienia. Istnieje również bezpłatna opcja odbioru osobistego w lokalu Pogromcy Meatów (ul. Koszykowa 1, Warszawa).

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Zamówienia, jeśli nie zawierają prośby z konkretną datą dostawy, zazwyczaj realizowane są następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia poprzez stronę. W przypadku wysyłek na terenie Polski zamówienia realizowane są w ciągu 2 dni roboczych (przesyłki nadajemy wyłącznie od poniedziałku do środy). Podobnie w przypadku zamówień zawierających steki - potrzebujemy 2 dni na wycięcie odpowiedniego kawałku oraz dostawę zamówienia. Bardzo zależy nam na tym, by produkty trafiły do Państwa w ekspresowym tempie. W wyjątkowych przypadkach jesteśmy także w stanie zrealizować zamówienia w weekendy na terenie Warszawy i aglomeracji warszawskiej.

KONFEKCJONOWANIE I DOSTAWA
Zamówienia konfekcjonujemy jeszcze tego samego dnia, w którym mają trafić do Państwa. Stąd w niewielkim ułamku przypadków zdarzają się potknięcia. Pracujemy nad logistyką i musimy przyznać, że w takim systemie stanowi ona nie lada wyzwanie. Ale skoro na szali stawiamy jakość i świeżość to czy nie warto niekiedy przymknąć oko i nam wybaczyć? Takich sytuacji jednak nie pozostawiamy samych sobie i zawsze staramy się je odpowiednio zrekompensować.

CHCIAŁABYM WSKAZAĆ DZIEŃ DOSTAWY. CZY ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ?
Jak najbardziej, w takim przypadku zawsze prosimy o pozostawienie komentarza z datą na etapie finalizacji zamówienia. Taki sposób komunikacji ułatwia nam rozplanowanie produkcji oraz logistyki dostaw.

B2B, B2C - JESTEM ZAINTERESOWANY OFERTĄ INDYWIDUALNĄ. JAK MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z MIĘSNY PREMIUM?
Zapraszamy do kontaktu i przesłania zapytania drogą mailową, przez formularz kontaktowy na stronie lub przez nasze social media. Dołożymy wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom i zaproponować spersonalizowaną ofertę zarówno na imprezy okolicznościowe tj. komunie, wesela, eventy, jak i dla gastronomii.

CZY I JAK MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Tak, fakturę VAT wystawiamy i wysyłamy w wersji elektronicznej w oparciu o dane podane na etapie finalizacji zamówienia.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.